“Preserve the love. Wear a condom” voilà le nouveau message publicitaire de Condomania et merci Ogilvy & Mather Tokyo pour cette campagne.

En effet le site Condomania.jp vient de signer sa nouvelle campagne de publicité, le but montrer que pour préserver l’amour, il faut porter un préservatif. Mais comment mieux représenter l’amour protégé qu’en photographiant des couples dans un préservatif géant ??

C’est le photographe Hal qui à été responsable de la création photographique de cette campagne, chaque coupe est resté 10 secondes sous vide, et rassurez-vous personne n’est mort 😉

condomania-sous-vide-pub_1

condomania-sous-vide-pub_2

condomania-sous-vide-pub_3

Photographer Hal started packing couples together in futon vacuum bags to preserve their love forever. The process to achieve this eternal image is very organic and each couple can only be left inside the seal bag for 10 seconds.
This documentary produced by Condomania, shows us how Photographer Hal does it, why he does it, and what his creative vision is. At the same time, we also discover what does the couple feels about the experience and eternal love.
Condomania is an iconic condoms shop in the center of Tokyo that strives to promote safe and protected love to its audience.
All rights reserved.

Se rendre sur le site Condomania.jp